نمونه سوال پودمان 2: طراحی محتوای الکترونیک | درس تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم شبکه و نرم افزار
- تأیید یا رد عبارات شامل استفاده از نرمافزارهای Snagit و ProShow در تولید محتوای چندرسانهای و قابلیتهای Swish Max.
- تعریف Capture بهعنوان فرایند عکس و فیلمبرداری از صفحه نمایش.
- استفاده از روندنما و سناریو در مرحله پیشتولید برای طراحی طرح و نقشه محتوای چندرسانهای.
- تطبیق نرمافزارها با عملکردهای مرتبط نظیر ساخت پوسته متحرک با ProShow و سرعت پخش پویانمایی با Snagit.
- تعیین مدت زمان پیشفرض جلوهگذاری در نرمافزار ProShow (4 ثانیه).
- توضیح مزایای سناریونویسی در تولید چندرسانهای، از جمله برنامهریزی بهتر و کاهش هزینهها.
- تعریف فریم کلیدی در Swish Max بهعنوان نقطهای که تغییرات مهمی در ویژگیهای شیء اعمال میشود.
- شناسایی ابزارهای مناسب نظیر Crop در Snagit برای برش تصویر.
- تشخیص قالبهای ویدیویی پرکاربرد در ProShow و گزینههای موجود در بخش Export نرمافزار Swish Max.
- توضیح عملکرد گزینه Title در تنظیمات نمایش پروژه ProShow بهعنوان تعیین عنوان پروژه.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.