گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی 1403/09/29

نمونه سوال پودمان 2: طراحی محتوای الکترونیک | درس تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم شبکه و نرم افزار

دوره دوم متوسطه- فنی دهم شبکه و نرم افزار رایانه (صنعت) تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی همدان قروه درجزین ابوریحان بیرونی آذر 1403

- تأیید یا رد عبارات شامل استفاده از نرم‌افزارهای Snagit و ProShow در تولید محتوای چندرسانه‌ای و قابلیت‌های Swish Max.
- تعریف Capture به‌عنوان فرایند عکس و فیلم‌برداری از صفحه نمایش.
- استفاده از روندنما و سناریو در مرحله پیش‌تولید برای طراحی طرح و نقشه محتوای چندرسانه‌ای.
- تطبیق نرم‌افزارها با عملکردهای مرتبط نظیر ساخت پوسته متحرک با ProShow و سرعت پخش پویانمایی با Snagit.
- تعیین مدت زمان پیش‌فرض جلوه‌گذاری در نرم‌افزار ProShow (4 ثانیه).
- توضیح مزایای سناریونویسی در تولید چندرسانه‌ای، از جمله برنامه‌ریزی بهتر و کاهش هزینه‌ها.
- تعریف فریم کلیدی در Swish Max به‌عنوان نقطه‌ای که تغییرات مهمی در ویژگی‌های شیء اعمال می‌شود.
- شناسایی ابزارهای مناسب نظیر Crop در Snagit برای برش تصویر.
- تشخیص قالب‌های ویدیویی پرکاربرد در ProShow و گزینه‌های موجود در بخش Export نرم‌افزار Swish Max.
- توضیح عملکرد گزینه Title در تنظیمات نمایش پروژه ProShow به‌عنوان تعیین عنوان پروژه.

پاسخنامه تشریحی در پایان فایل آزمون قرار دارد.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نمونه سوال  پودمان 2: طراحی محتوای الکترونیک | درس تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم شبکه و نرم افزار
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 3

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : آزمون پودمانی
بازدید : 33
بروزرسانی شده در 1403/09/29