آزمون شبه نهایی دروس 1 و 2 روانشناسی یازدهم دبیرستان تیزهوشان علامه حلی
1. رشد اجتماعی: ترس از غریبهها، لبخند اجتماعی و بازیهای موازی در کودکان (2-3 سالگی).
2. روش علمی: مشاهده و تجربه به عنوان ارکان اساسی.
3. پردازش اطلاعات: پردازش مفهومی و ادراکی در شناخت ویژگیها.
4. رشدی کودکان: تغییرات هیجانی و تأثیرات محیطی (محبت، خشم، ترس).
5. رشد شناختی: تفاوت بین تفکر و ادراک در پردازش اطلاعات.
6. روشهای جمعآوری اطلاعات: مصاحبه، مشاهده و فیلمبرداری از نوزادان.
7. پژوهشها: شروع از طرح مسأله و تکرارپذیری یافتهها.
8. روانشناسی رشد: تأثیر عوامل محیطی و وراثتی در تغییرات رشدی.
9. توصیف و تبیین: تفاوتها و مثالها در توصیف مفاهیم.
10. رشد جنسی نوجوانان: تغییرات اولیه و ثانویه در دوره نوجوانی.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.