آزمون عملکردی درس 5: شناخت ویژگیهای پیامبر اسلام (ص) و پیروی از الگوی رفتاری ایشان | هدیه های آسمانی پنجم                            
                            
                            
                            
                                                                        درک اهمیت پیروی از دستورات قرآنی و شناخت آیه 56 سوره احزاب
افزایش آگاهی دانشآموزان از وظایف مسلمانان نسبت به پیامبر اسلام (ص)
تمرین مهارت تکمیل ترجمه آیات قرآنی
یادگیری ویژگیهای شخصیتی پیامبر اسلام (ص) و تشویق به الگوبرداری از ایشان
تقویت تفکر انتقادی از طریق تکمیل جملات مرتبط با اعمال و رفتار پیامبر
آموزش رفتارهای پسندیده مانند سپاسگزاری، نظافت شخصی، و آراستگی
ترویج روحیه کمک به دیگران و حساسیت نسبت به نیازهای افراد و حیوانات
تقویت توانایی بیان احساسات نسبت به پیامبر اسلام (ص) در قالب یک متن کوتاه
افزایش مهارتهای نوشتاری و بیان نظر شخصی درباره شخصیت پیامبر (ص)                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         رضا وطن پرست سیسی
                                            رضا وطن پرست سیسی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    