الگوی تدریس درس 4: وقف بر ه ـه | قرآن چهارم ابتدائی                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانشآموزان قواعد وقف بر « ـه، ه » را بدانند.
-دانشآموزان آیات سوره فصلت و عبس را قرائت کنند.
-دانشآموزان معانی واژگان کلیدی و مفاهیم کلی آیات را بدانند.
فهم:
-دانش آموزان سالم و مضر بودن، حلال و حرام بودن غذاها را درک کند.
-دانشآموزان به اهمیت قرآن و مفاهیم آن پی ببرند و ارتباط آن را با زندگی خود درک کنند.
کاربرد: 
-دانشآموزان بتوانند در هنگام تلاوت قرآن، قواعد وقف را رعایت کنند.
-دانش آموزان به سالم و مضر بودن، حلال و حرام بودن غذاها در زندگی روزمره اهمیت دهند.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حدیث حیدری راد
                                            حدیث حیدری راد                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                        