الگوی تدریس درس 2: وقف بر -ً-ٍ-ٌ | قرآن چهارم ابتدائی                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
دانشآموزان آیات مورد نظر را قرائت میکنند.
دانشآموزان معانی واژگان کلیدی و مفاهیم کلی آیات را میدانند.
دانشآموزان قواعد وقف بر حرکات (-ً-ٍ-ٌ) را می دانند.
فهم:
دانشآموزان درک میکنند که خداوند از تمام اعمال انسانها آگاه است.
دانشآموزان به اهمیت قرآن و مفاهیم آن پی میبرند و ارتباط آن را با زندگی خود درک میکنند.
کاربرد:
دانشآموزان میتوانند در هنگام تلاوت قرآن، قواعد وقف را رعایت کنند.
دانشآموزان قادر به تلاوت روان و صحیح آیات هستند.
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حدیث حیدری راد
                                            حدیث حیدری راد                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        