گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

فارسی 1403/06/4

طراحی آموزشی درس 14: ادب از که آموختی؟ | طرح درس فارسی چهارم دبستان

دبستان چهارم فارسی اسفند 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان باید بتوانند مفاهیم کلیدی مانند اندوختن، عمل، علم، ادب، دانا و نادان را تعریف کنند.
-دانش‌آموزان باید بتوانند شخصیت‌های داستان (دوکس، لقمان) و حکایت‌های آن‌ها را شناسایی کنند.
فهم:
-دانش‌آموزان باید بتوانند معنی ضرب‌المثل "مشک آن است که خود ببوید، نه آن که عطار بگوید" را درک کنند و آن را به زندگی خود ربط دهند.
-دانش‌آموزان باید بتوانند پیام اصلی متن را درک کنند (مثلاً اهمیت عمل به علم، ارزش ادب و تفاوت دانا و نادان).
کاربرد:
-دانش‌آموزان باید بتوانند مفاهیم آموخته شده را در موقعیت‌های مختلف زندگی به کار ببرند. مثلاً، بتوانند مثال‌هایی از افراد دانا و نادان در اطراف خود بیاورند.
-دانش‌آموزان باید بتوانند رفتارهای مودبانه و نامودبانه را تشخیص دهند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 14: ادب از که آموختی؟ | طرح درس فارسی چهارم دبستان
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 6
ثبت شده در 1403/06/4