گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

  لطفا ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید.
علوم تجربی 1403/06/4

طراحی آموزشی درس 12: گوناگونی گیاهان | طرح درس علوم چهارم ابتدائی

دبستان چهارم علوم تجربی فروردین 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند نام بخش‌های مختلف گل را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند گیاهان تک لپه و دولپه را از هم تشخیص دهند.
-دانش‌آموزان با مفاهیمی مانند گرده افشانی، خزه و سرخس آشنا شوند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند عملکرد هر یک از بخش‌های گل را توضیح دهند.
-دانش‌آموزان تفاوت بین گیاهان تک لپه و دولپه را از نظر ساختار توضیح دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند فرایند گرده افشانی را به زبان ساده توصیف کنند.
-دانش‌آموزان اهمیت میوه در پراکندگی دانه‌ها را درک کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند یک گل واقعی را بررسی کرده و بخش‌های مختلف آن را شناسایی کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند با مشاهده برگ یک گیاه، نوع آن را (تک لپه یا دولپه) تشخیص دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند یک آزمایش ساده برای مشاهده گرده افشانی طراحی کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند تفاوت بین یک گیاه گلدار و یک خزه را از نظر ساختار توضیح دهند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 12: گوناگونی گیاهان | طرح درس علوم چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 27
ثبت شده در 1403/06/4