کاربرگ خلاق ضرب و حافظه دیداری
کاربرگ عملکردی
این کاربرگ هم به تقویت ضرب به صورت بازی و سرگرمی و هم به حافظه دیداری (به عنوان جلوگیری از اختلال یادگیری) می پردازد.
دانش آموز باید با توجه به نمادها، ضرب مربوط را با جواب آن بنویسید.
روش کار: دانش آموز ابتدا نمادها را با دقت نگاه می کند. سپس به سوال اول دقت کرده و دو نماد را به حافظه می سپارد و با توجه به جدول و بدون بازگشن به سوال، رمزگشایی می کند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.