املای خلاق مار و پلهای فارسی ششم: درس 1 تا 5
املای ماروپله فارسی ششم
قانون بازی : در صورتی که مهره شما در خانه زوج قرار گرفت ؛ اگر آن کلمه اشتباه بود آنرا درست نوشته و اگر صحیح بود دو بار از روی آن بنویسید .اگر مهره شما در خانه فرد قرار گرفت در صورت اشتباه بودن ؛ صحیح آنرا بنویسید و اگر صحیح بود با آن جمله بسازید . اگر در خانه ستاره دار قرار گرفتید ، دو خانه به جلو بروید . اگر به ابتدای نردبان رسیدید، بالا بروید و اگر به سر مار رسیدید،پایین بروید .
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.