{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

زبان انگلیسی (3) 1402/02/30

درسنامه و کتاب کار زبان انگلیسی (3) دوازدهم

دوره دوم متوسطه- نظری دوازدهم علوم ریاضی زبان انگلیسی (3) اردیبهشت 1402

پس از سال ها که نظام آموزشی یادگیری زبان دوم در ایران بر پایه خواندن متون وترجمه با اتکا محض به لغت و گرامر بود، سیستم آموزش زبان با تحولی عمیق و بسیار ارزشمند روبه رو شده است که هسته اصلی زبان که همان برقراری ارتباط با دیگران می باشد بصورت سیستماتیک مورد لحاظ قرار گرفته است .

اگرچه این تغییر رو به جلو و سیستم آموزشی فعلی بسیار بهتر از سیستم قبلی می باشد ولی متاسفانه هم چنان سیستم آموزش زبان و در ادامه ی آن کتب درسی با نقایصی مواجه است و اکثر مدرسین و دانش آموزان نیازبه استفاده از یک کتاب کمک آموزشی را احساس می کنند. به ویژه اینکه آزمون سراسری همانند گذشته برپایه همان روش قدیمی می باشد و تنها دانش واژگانی، گرامری و توانایی درک مطلب دانش آموزان را مورد ارزیابی قرارمی دهد.

ازاین رو کتاب Nice Vision 3 ، با انطباق کامل با کتاب وزارتی، برای دانش آموزان پایه دوازدهم تالیف گشته است. سعی نویسنده، با اتکا به تجربه آموزشی بیست ساله خود دراین پانزدهمین تالیف ، فراهم کردن کتابی بوده است که ضمن جذابیت کامل برای دانش آموزان ،مطالبی را شامل شود که در کتاب دانش آموز و کاربه اندازه ی نیازبه آن پرداخته نشده و نیازمند تمرین بیشتری می باشند . هم چنین مطالب تکمیلی و اضافه ای که در کتاب وزارتی نادیده گرفته شده اند را مورد تاکید قرار داده است .

کتاب شامل 3 درس می باشد که در پایان هر درس کوئیز گرفته می شود. امتحانات میان ترم و پایان ترم، نمونه سوالات آزمون نهایی ، جدول افعال بی قاعده و کل واژگان کتاب و کتاب کار نیز از بخش های دیگر کتاب می باشند.

برای دانلود ثبت نام کنید ( وارد شوید ) و کیف پول خود را شارژ کنید.

پاسخنامه تشریحی در پایان فایل آزمون قرار دارد.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

درسنامه و کتاب کار زبان انگلیسی (3) دوازدهم
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 216

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : جزوه و درسنامه
بازدید : 710
ثبت شده در 1402/02/30