طرح درس روزانه کارگاه نوآوری و کارآفرینی یازدهم | پودمان 1: حل خلاقانه مسئلهها (صفحه 22 تا 29)
منظور معلم از فرایند یاددهی و یادگیری عبارت از این است که دانش آموزان:
1. انواع مسئله¬ها از نظر حد آشنایی، سادگی، ابداعی و خوش¬ساختاری
2. روش تولید مسئله با روش تفکر انتقادی
3. تولید مسئله با روش تفکر انتقادی(پرسیدن 6 چه)
4. روش تولید مسئله به روش تعیین کارکرد
5. تولید مسئله به روش تعیین کارکرد را فراگیرند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.