

قسمت 1 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 98-97


قسمت 2 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل سوالات امتحان نهایی علوم نهم خرداد 1403 نوبت عصر


قسمت 3 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل امتحان نهایی علوم تجربی نهم خرداد 1403 نوبت صبح


قسمت 4 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 1404-1403


قسمت 5 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 1403-1402


قسمت 6 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 1402-1401


قسمت 7 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 1401-1400


قسمت 8 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 1400-1399


قسمت 9 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 99-98


قسمت 10 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 97-96


قسمت 11 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 96-95


قسمت 12 - صفحه 1 تا 173 - تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 95-94


قسمت 13 - صفحه 51 تا 53 - تدریس فصل پنجم علوم نهم - بخش اول


قسمت 14 - صفحه 51 تا 62 - کارگاه نکته و تست تیزهوشانی فصل پنجم علوم نهم (بخش دوم): نیرو


قسمت 15 - صفحه 51 تا 62 - کارگاه نکته و تست تیزهوشانی فصل پنجم علوم نهم (بخش اول): نیرو


قسمت 16 - صفحه 51 تا 62 - تحلیل و بررسی سوالات امتحانی فصل پنجم علوم تجربی نهم (نیرو)


قسمت 17 - صفحه 54 تا 57 - تدریس فصل پنجم علوم نهم - بخش دوم


تحلیل و بررسی سوالات علوم تجربی آزمون تیزهوشان 95-94


فیلم آزمایشی از قانون اول نیوتن | تمایل اجسام به حفظ حالت سکون


فیلم تدریس فصل 12: دنیای گیاهان (نهان دانگان، بازدانگان، گیاهان بدون آوند و نقش…


تدریس آنلاین صفحه 48 علوم تجربی نهم | فصل 4: حرکت چیست؟


تدریس فصل پنجم علوم نهم - بخش دوم


فیلم تدریس فصل 8: فشار و آثار آن


کلیپ آزمایشگاه مجازی شیمی | مدل اتمی بور، جدول تناوبی عناصر، عدد اتمی و عدد جرمی


بررسی رسانایی ترکیبات یونی (آزمایش فصل دوم صفحه 15 علوم نهم)


حل تست علوم نهم | فصل 6: زمین ساخت ورقهای


کارگاه نکته و تست تیزهوشانی فصل چهارم علوم نهم (بخش سوم): حرکت چیست؟
موارد مشابه بیشتر
تدریس فصل پنجم علوم نهم - بخش آخر
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.