ديدگاههاي مختلفي در مورد شيوه مديريت مدارس وجود دارد. عده اي از مديران مدارس، ريشه بسياري از مشکلات و راه حل هاي مدارس را در منابع مالي ، فيزيکي و بودجه آن مي دانند.
اين افراد بيشترين توجه خود را به ورودي هاي سيستم مدرسه معطوف مي دارند. عده اي ديگري اعلام مي دارند که اگر چه توجه به منابع موجود در ورودي هاي سيستم از اهميت بالايي برخوردار است اما بايد به فرايند سيستم توجه بيشتري معطوف داشت.
آنها در فرايند سيستم به محتوي ، روش ها ، چگونگي تدريس ، نحوه ي مديريت و ارزشيابي تاکيد مي نمايند...
این پژوهش در 82 صفحه تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.