پژوهش حاضر با هدف بررسی و رفع مشکل یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم تدوین شده است. درس ریاضی در مدارس ابتدایی برای برخی از دانش آموزان، درسي مشکلآفرین شده است.
تا جایی که دانش آموزان براي حل مسایل به دیگران تکیه می کنند. تکرار این کار باعث كم شدن علاقه، عدم انجام درست تکالیف، اضطراب و عدم اعتماد به نفس در برخی از دانش آموزان شده است.
بعد از بررسی مسایل فوق با استفاده از مصاحبه با دانش آموزان، مشاهده ی رفتار، تشکیل جلسات، دیدار با اولیاء ، بررسی روش های تدریس و مشخص کردن وضعیت درسی دانش آموازن ...
این اقدام پژوهی در 20 صفحه تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.