{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

احتمال شروع به كار مجدد مدارس سيار عشايري

ثبت شده در: 1393/12/20 مشاهده: 77     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

مسئول هماهنگی امور عشایر استان اصفهان گفت:

پیگیر مسائل آموزشی عشایر هستیم

به گزارش تيم رصد گاما به نقل از فارس، مسئول هماهنگی امور عشایر استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه مسائل آموزشی عشایر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به دنبال پیگیری مسائل آموزشی این قشر ارزشمند هستیم.

محمدرضا خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در راستای رفاه حال عشایر اظهار کرد: با توجه به اینکه مسائل آموزشی عشایر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به دنبال پیگیری مسائل آموزشی این قشر ارزشمند هستیم.

وی افزود: پیگیر ایجاد نمایندگی امور عشایر در آموزش و پرورش استان اصفهان هستیم و با همکاری خوب آموزش و پرورش استان امیدواریم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد.

مسئول هماهنگی امور عشایر استان اصفهان یادآور شد: یکی از مشکلات اینجاست که آمار دقیقی در ارتباط با مسائل آموزشی عشایر وجود ندارد و همین موضوع بر روی برنامه‌ریزی‌ها اثر گذاشته است.

وی تاکید کرد: در حوزه آموزش سیار فعالیت بیشتری لازم است، مسئولان استان نیز توجه ویژه‌ای به عشایر دارند و امیدواریم بتوانیم بودجه‌ای برای پیگیری مسائل آموزشی عشایر جذب کنیم.

خلیلی تصریح کرد: در دوازدهمین جلسه شورای عالی عشایر کشور که در دی‌ماه سال جاری و با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، مقرر شد در راستای اجرای مصوبات شورای عالی عشایر در تیرماه سال 89 مبنی بر تهیه طرح جامع ارتقای سطح دانش در مناطق عشایری، وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کار و رفاه و تامین اجتماعی و فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سایر دستگاه‌ها موظف شده تا نسبت به تهیه طرح‌های مذکور ظرف مدت سه ماه اقدام کند.

وی گفت: در همین راستا کار خود را آغاز کردیم و در جلساتی که با مسئولان آموزش و پرورش استان داشتیم، خوشبختانه همکاری خوبی در این ارتباط شکل گرفته و امیدواریم تفاهمنامه‌‌ای را به امضا برسانیم.

مسئول هماهنگی امور عشایر استان اصفهان تاکید کرد: حدود 20 میلیارد ریال بودجه برای مدارس عشایری کل کشور پیش‌بینی شده که امیدواریم سهم استان اصفهان از این بودجه‌ها به گونه‌ای باشد که بتوان خدمت‌رسانی مناسبی به عشایر استان داشت.