گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

آغاز هفته «پیوند اولیا و مربیان»/ تشکیل انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس

ثبت شده در: 1395/07/24 مشاهده: 101     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

گاما- مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان از امروز آغاز شده و در مدارس، انجمن‌های اولیا و مربیان تشکیل می‌شود.

به گزارش گاما به نقل از خبرگزاری فارس علی‌اصغر احمدی مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: هفته پیوند اولیا و مربیان از امروز آغاز شده که هر روز نامگذاری شده و برنامه های متنوعی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اکثر انتخابات مدارس برای تشکیل انجمن اولیا و مربیان در این هفته انجام می شود، افزود: البته برخی مدارس در شهریورماه انجمن‌های خود را مشخص کردند و در مجموع تا 15 آبان ماه باید این انجمن‌ها تشکیل شود.

احمدی، هدف از برگزاری انجمن‌های اولیا و مربیان را سهیم بودن اولیا در تصمیم‌گیری فعالیت‌های مدارس عنوان کرد.

اسامی روزهای این هفته شامل شنبه 24 مهر ماه روز «پیوند اولیا  و مربیان؛ نقش نهاد خانواده در ارتقای نظام تعلیم و تربیت»،  یکشنبه 25 مهر ماه روز «نقش انجمن های اولیا و مربیان مدارس در توسعه آموزش های رسمی وغیر رسمی»، دوشنبه 26 مهرماه روز «دانش آموز فعال؛ خانواده شاداب؛جامعه با نشاط» و سه شنبه 27 مهر ماه روز «پیوند اولیا ومربیان؛ خانواده رسانه و فناوری اطلاعات» است.

همچنین چهارشنبه 28 مهر ماه روز «پیوند اولیا ومربیان؛توسعه مشارکت های فکری؛ تخصصی و مهارتی اولیاء در آموزش و پرورش»،  پنج شنبه 29 مهر ماه روز «پیوند اولیا و مربیان؛ خانواده؛ اقتصاد مقاومتی؛ حمایت از کالای ایرانی» و جمعه 30 مهر ماه روز «پیوند اولیا ومربیان؛ نقش والدین در تقویت فرهنگ نماز و عفاف فرزندان» نامگذاری شده است.