{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

اجرای دوره‌های آموزشی «سواد رسانه‌ای» برای مربیان پرورشی، مدیران و معلمان

ثبت شده در: 1394/11/8 مشاهده: 70     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

گاما- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از فضای مجازی، دوره‌های آموزشی توسعه سواد رسانه‌ای و آشنایی با فضای مجازی برای مربیان پرورشی، مدیران و معلمان طراحی شده است.

به گزارش گاما به نقل از فارس حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در خصوص برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای اظهار داشت: برای فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از فضای مجازی، دوره‌های آموزشی توسعه سواد رسانه‌ای و آشنایی با فضای مجازی برای مربیان پرورشی، مدیران و معلمان طراحی شده است که اولین دوره آن در مجتمع الزهرای تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی برنامه تربیت مدرس است و بناست روش‌های آشنایی با فضای مجازی؛ آشنایی با تهدیدها، چگونگی ورود به این فضا و ساماندهی دانش‌آموزان برای تهیه وبلاگ آموزش داده شود تا  مدرسانی از مربیان پرورشی و معلمان داشته باشیم و آنها در مناطق تهران این دوره‌ها را برای بقیه افراد برگزار کنند.

کفاش افزود:‌ در تهران این دوره را اجرا می‌کنیم و منابع آموزش را تدوین کرده و بعد از تدوین آن در سطح کشور، این دوره را برای همه مربیان پرورشی برگزار می‌کنیم.