{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

تغییر برنامه آموزشی دوره یکساله پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان

ثبت شده در: 1394/10/30 مشاهده: 65     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

گاما-سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: برنامه آموزشی یکساله پذیر فته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با وقفه ای که در اعلام نتایج آمد دست‌خوش تغییر شده است.

به گزارش گاما به نقل از مهر محمود مهرمحمدی درباره آغاز دوره های آموزشی یکساله پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در مرحله گزینش هستند و دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش آموزش و پرورش اسامی را اعلام خواهد کرد و پس از آن دوره های آموزشی یکساله نیز در دانشگاه فرهنگیان آغاز می شود.

وی افزود: پیش بینی این است آموزش فشرده مهارت های حرفه معلمی دوره یکساله دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته شدگان بهمن ماه آغاز شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: برنامه آموزشی یکساله پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش با وقفه ای که در اعلام نتایج آمد دست خوش تغییر شده است.

وی تصریح کرد: برنامه جدید آموزشی با توجه به شرایطی که حادث شده است مورد بازنگری قرار می گیرد و هنگامی که از سوی وزارت آموزش وپرورش به تصویب برسد  اجرایی می شود.

آزمون استخدامی ۵ هزار نیرو در وزارت آموزش و پرورش ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان یک‌سال دوره آموزشی را خواهند گذراند و پس از آن مجددا یک آزمون دیگر از آنان گرفته می‌شود.