گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

باید تجزیه تحلیل نتایج امتحانات را به پایه‌های دیگر تحصیلی تعمیم دهیم

ثبت شده در: 1394/09/18 مشاهده: 98     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

گاما- رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: ضرورت دارد تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات را به پایه‌های دیگر تحصیلی تعمیم بدهیم تا نتایج بهتری اخذ کنیم.

به گزارش گاما به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عبدالرسول عمادی صبح امروز در باشگاه فرهنگیان تبریز با بیان اهمیت تجزیه تحلیل نتایج امتحانات گفت: ضرورت دارد تجزیه تحلیل نتایج امتحانات را به پایه های دیگر تحصیلی تعمیم بدهیم تا نتایج بهتری اخذ نماییم

وی افزود: امروز ما نتایج ارزشیابی دانش آموزانی را بررسی می کنیم که از سیستم خارج می شوند این مهم باید به پایه های دیگر تعمیم داده شود.

عمادی با بیان اینکه در حال بررسی روشی هستیم که معلمان خود امور مربوط به سنجش را هدایت کنند ، تصریح کرد: اگر عارضه ای در بدن ایجاد شد پزشک با انجام معاینات و آزمایشهای متعدد در صدد بهبود وضعیت اقدام می کند و بدون آزمایشهای تکمیلی کار انجام نمی دهد.

وی افزود: معلمان علاوه بر طرحی سوالات باید خود بتوانند آن را تجزیه وتحلیل نمایند تا بتوانند به عنوان یک متخصص در پی تشخیص مشکل و تجویز راهکار برای مقابله با آن اقدام نماید.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد : در مناطق کشور ما دو مشکل اساسی را پیش رو داریم اول سوء مدیریت و بعد محرمیت است.

وی در پایان گفت: پس باید نیرو های انسانی متخصص و با تدبیر در جهت اجرای امور بکارگیری شوند تا منابع هدر نرود.