{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

ثبت‌نام ۹۰ درصد دانش‌آموزان؛‌ بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر

ثبت شده در: 1394/06/11 مشاهده: 68     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

گاما: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش گفت:‌کار ثبت‌نام ۹۰ درصد از دانش‌آموزان در مدارس انجام شده است و همه توان آموزش‌ و پرورش برای بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر بسیج شده است.

 به گزارش گاما به نقل از تسنیم، علی زرافشان در نشست مشترک روسای آموزش وپرورش شهرستان‌ها ومناطق 14 گانه استان یزد با موضوع پروژه مهر و بازگشایی مدارس از بسیج همه توان آموزش و پرورش برای بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر خبر داد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی، آموزش معلمان و تامین فضای آموزشی به عنوان سه موضوع اصلی پروژه مهر است.

وی با اشاره به اینکه کار ثبت‌نام 90 درصد از دانش‌آموزان درمدارس انجام شده است،‌ افزود: سازماندهی مدارس بر اساس تعداد دانش آموز و تعداد کلاس شکل می‌گیرد و نیروی انسانی مورد نیاز به مدارس اختصاص پیدا می‌یابد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به تأکید وزیر آموزش وپرورش بر بحث کیفیت بخشی، به بررسی رابطه بین ساماندهی و کیفیت‌بخشی پرداخت و عنوان کرد: با توجه به جابه‌جایی معلمان در دوره‌های مختلف تحصیلی کار آموزش معلمان مورد توجه و تأکید وزارت آموزش و پرورش است.

زرافشان توسعه آموزش‌های شاخه فنی وحرفه‌ای و کاردانش را از سیاست‌های اصلی دانست و گفت: تقویت نقش گروه‌های آموزشی، توجه به هدایت تحصیلی، تقویت مدارس شبانه‌روزی، تجهیز هنرستان‌ها و هوشمند‌سازی مدارس از جمله اولویت‌های آموزش وپرورش ‌است.