چرا « لایه فرا متن » از پیام همبرگری به درک مخاطب از اوضاع فرهنگی - سیاسی مرتبط میشود؟
فراتر از خواست و اراده و اختیار تولیدکننده پیام است
2 )
دریافت هر گونه پیام صرفاً به دریافت کننده پیام بستگی دارد نه شرایط فرهنگی و سیاسی
3 )
فرا متن، پیامهای پنهان و غیرمستقیمی است که تولیدکننده پیام با بهرهگیری هدفمند از فنون، بر مخاطب اثرگذاری دارد.
4 )
اصل تولید رسانهای و محصول ملموس آن است
 
     فرزانه سادات موسوی
                                        فرزانه سادات موسوی                                    
 
                 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        