چگونه شیوههای اقناعی در تبلیغات تلویزیونی و نشریات عمل میکنند؟
شیوههای اقناعی به گونهای طراحی شدهاند که ما را وسوسه کنند تا کالاهایی را که به آن نیاز نداریم، بخواهیم و بخریم.
2 )
شیوههای اقناعی به گونهای است که ما را به خرید کالاهای ضروری و مورد نیاز خود ترغیب میکنند.
3 )
شیوههای اقناعی برای کاهش هزینهها و کاهش تمایل افراد به خرید کالاهای اضافی طراحی میشوند.
4 )
شیوههای اقناعی برای ارائه اطلاعات دقیق و علمی در مورد کالاها و خدمات استفاده میشوند.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!
 
    
 
                 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    