استفاده شرکت مخابرات از پاسخگویی آنلاین 24 ساعته توسط سایت شرکت در جهت رفع مشکلات اینترنت کاربران با کدام یک از اهداف مسئولیت پذیری در ارائه خدمات مطابقت دارد؟
1 )
پذیرش عواقب عدم ارائه خدمات در فاصلههای زمانی استاندارد برای حفظ مشتری
2 )
به نتیجه رساندن کارها براساس استانداردهای ارائه خدمت
3 )
کنترل فرآیند خدمت به منظور صحت خدمات مورد نیاز و جلب رضایت مشتری
پاسخگویی سریع به درخواستهای خدماتی مشتریان
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!