اگر رسانهها مخاطبشناسی دقیقتری انجام دهند، میزان موفقیت آنها ................ .
افزایش خواهد یافت، زیرا محتوا متناسب با نیازهای مصرفکنندگان ارائه خواهد شد.
2 )
کاهش خواهد یافت، زیرا شناخت مخاطب موجب پیچیدهتر شدن فرآیند تولید محتوا میشود.
3 )
بدون تغییر باقی خواهد ماند، زیرا مخاطبشناسی تأثیر خاصی بر میزان مصرف رسانهای ندارد.
4 )
موجب کاهش کیفیت رسانهها خواهد شد، زیرا توجه به مخاطب ضروری نیست.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!
 
    
 
                 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    