چگونه رسانهها با تصویرسازی تبلیغاتی، سبک زندگی مطلوب را در ذهن مخاطبان شکل میدهند؟
از طریق نمایش صحنههای اغراقشده از خانههای مجلل، اتومبیلهای گرانقیمت و کالاهای لوکس که حس رقابت و نارضایتی را در مخاطب ایجاد میکنند.
2 )
با استفاده از پیامهای ساده و مستقیم که بدون هیچ جلوهٔ بصری، سبک زندگی خاصی را معرفی میکنند و تأثیری بر مخاطبان ندارند.
3 )
بهکمک برنامههای مستند که فقط واقعیتهای روزمرهٔ زندگی مردم را نشان میدهند و هیچگونه تغییر نگرشی در جامعه ایجاد نمیکنند.
4 )
از طریق نمایش تبلیغات بسیار کوتاه که تأثیر آنی بر مخاطب دارند اما بههیچوجه موجب تغییر سبک زندگی نمیشوند.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!