امروزه در بازار میوه، نسبت عرضهٔ انواع میوههای ارگانیک به میوههای غیرارگانیک نسبت به ده سال گذشته تغییرات قابل توجهی داشته است. ده سال پیش، تنها 10 درصد از بازار میوه به میوههای ارگانیک اختصاص داشت، اما امروزه این نسبت به 30 درصد افزایش یافته است؛ در نتیجه فروشندگان میوه باید برای جلب اعتماد مشتریان، اقداماتی برای تنظیم عرضه و معرفی میوههای ارگانیک و غیرارگانیک انجام دهند.
کدام مورد، فرضی است که در صورتی که صحیح فرض شود، تأییدکنندهٔ نتیجهگیری متن فوق میباشد؟
1 )
مشتریان امروزی تمایل بیشتری به خرید میوههای ارگانیک دارند.2 )
میوههای ارگانیک نسبت به میوههای غیرارگانیک گرانتر هستند.3 )
فروشندگان میوه باید به مشتریان اطلاعات بیشتری در مورد مزایای میوههای ارگانیک بدهند.پاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
تحلیل ویدئویی برای این تست ثبت نشده است!