چگونه رسانههای تعاملی موجب افزایش مسئولیت مخاطبان در رعایت اخلاق رسانهای شدهاند؟
مخاطبان امروزه تولیدکنندگان پیام هستند و انتشار محتوا تأثیر مستقیم بر جامعه دارد، بنابراین مسئولیت اخلاقی آنها افزایش یافته است.
2 )
به دلیل اینکه رسانههای تعاملی هیچ تغییری در مسئولیت افراد ایجاد نکردهاند و مخاطبان همچنان فقط مصرفکننده پیامها هستند.
3 )
زیرا رسانههای تعاملی موجب کاهش تأثیر پیامهای اخلاقی شدهاند و اصول اخلاقی کمتر مورد توجه قرار میگیرند.
4 )
چون کاربران هیچ تأثیری بر محتواهای رسانهای ندارند و مسئولیت اخلاقی آنها محدود به ارتباطات شخصی است.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!