گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

چگونه رسانه‌های تعاملی موجب افزایش مسئولیت مخاطبان در رعایت اخلاق رسانه‌ای شده‌اند؟

1 ) 

مخاطبان امروزه تولیدکنندگان پیام هستند و انتشار محتوا تأثیر مستقیم بر جامعه دارد، بنابراین مسئولیت اخلاقی آن‌ها افزایش یافته است.

2 ) 

به دلیل اینکه رسانه‌های تعاملی هیچ تغییری در مسئولیت افراد ایجاد نکرده‌اند و مخاطبان همچنان فقط مصرف‌کننده پیام‌ها هستند.

3 ) 

زیرا رسانه‌های تعاملی موجب کاهش تأثیر پیام‌های اخلاقی شده‌اند و اصول اخلاقی کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرند.

4 ) 

چون کاربران هیچ تأثیری بر محتواهای رسانه‌ای ندارند و مسئولیت اخلاقی آن‌ها محدود به ارتباطات شخصی است.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

امیر علی سلطانی