در دو کلاس، تعداد یکسانی دانشآموز پایهٔ چهارم وجود دارد. در کلاس (الف) پس از تدریس هر درس، یک کلیپ طنز مرتبط به درس نمایش داده میشد و در کلاس (ب) این نوع کلیپها پخش نمیشد. پس از یک نیمسال تحصیلی، میانگین نمرهٔ توصیفی کلاس (الف) «خوب» و کلاس (ب) «قابل قبول» به دست آمد. از آنجایی که هیچ چیز دیگر به محتوای کلاسها افزوده نشد، میانگین نمرهٔ بالاتر کلاس (الف) باید حاصل ارائه کلیپ طنز در پایان هر درس باشد.
کدام مورد، اگر درست فرض شود، بیشتر از بقیه استدلال فوق را تضعیف میکند؟
2 )
دانشآموزان کلاس (الف) دربارهٔ کلیپها با دانشآموزان کلاس (ب) صحبت میکردند.3 )
ارزیابی دانشآموزان دو کلاس توسط یک امتحان واحد صورت گرفت.4 )
برای برخی از دانشآموزان کلاس (الف) کلیپها خندهدار و طنز نبود.پاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
تحلیل ویدئویی برای این تست ثبت نشده است!