گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

بازنمایی چگونه می‌تواند بر درک مخاطب از واقعیت تأثیر بگذارد، حتی اگر پیام رسانه‌ای خود واقعیت را تغییر ندهد؟

1 ) 

با ارائه واقعیت به طور کامل بدون هیچ‌گونه تغییری و تفسیر، رسانه همیشه بر مخاطب تأثیری ندارد زیرا بازنمایی واقعی باید بدون واسطه باشد.

2 ) 

رسانه ممکن است با تغییر جزئیاتی که به نظر مهم نمی‌آیند و افزودن لایه‌های تحلیلی و تفسیر، بر درک مخاطب از واقعیت تأثیر بگذارد، طوری که مخاطب متوجه نشود این تغییرات به تدریج دیدگاه او را تغییر داده‌اند.

3 ) 

اگر رسانه کاملاً بر واقعیت پایبند باشد، بازنمایی آن تأثیری بر مخاطب ندارد، چون تنها بازنمایی‌های کامل می‌توانند مؤثر باشند.

4 ) 

بازنمایی فقط زمانی بر مخاطب تأثیر می‌گذارد که رسانه به‌طور مستقیم اطلاعات غلط را جایگزین واقعیت کند، و هر گونه تحلیل یا تفسیر باید به‌طور واضح اعلام شود.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

امیر علی سلطانی