گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

گزارش کارورزی 2 دانشگاه فرهنگیان | آشنایی دانشجو معلم با فعالیت های یادگیری و اجرا کردن آن در کلاس درس

ضمن خدمت فرهنگیان دانشجو معلمان توجیهی الزامی کارورزی فروردین 1400

کارورزی مجموعه ای از فعالیت های هدفمندی است که موجب انتقال مهارت ها و آمادگی دانشجو معلمان از محیط دانش به کاربرد عملی را فراهم میسازد. مهم این است که دانشجویان در فعالیت های یادگیری ، درگیر شوند و مسائل مختلف آموزشی را از ابعاد مختلف ببینند و در تمرین معلمی، ملزم شوند برای انجام هر فعالیت یادگیری، به تدوین برنامه، مشخص کردن نحوه ی اجرایی آن فعالیت و ارزیابی آن بپردازند و با بازاندیشی درباره فعالیت یادگیری، علت موفقیت یا عدم موفقیت خود را بیابند و در صورت نیاز مجددا به تدوین، اجرا و ارزیابی برنامه بپردازند.
گزارش کارورزی2، از طریق تجارب کارورزی یک به صورت حضوری و مشاهدات در سامانه شاد از کلاس اول به صورت غیرحضوری، کسب شد و به نگارش درآمد. در کارورزی2، با مشاهدات دقیق و تجربیات بنده و راهنمایی های معلم پایه اول، ابعاد مختلف فیزیکی، عاطفی، سازمانی و از همه مهم تر، آموزشی در کلاس را مورد بررسی قراردادم. و شش مسئله خود را که بیشتر جنبه آموزشی داشت، شناسایی و مشخص نمودم. و4تا از این طراحی خرده فعالیت ها را به صورت مجازی بر روی دانش آموزان اجرا کردم.
ساختار کارورزی2 به این صورت است که برای همه مسائلی که طراحی شده و به اجرا درمی آید این مراحل طی می شود: توصیف مسئله، استنباط، بازنگری، قضاوت و مسأله یابی، تبیین مسئله،خرده فعالیت های پیشنهادی، خرده فعالیت منتخب، پیامد های اجرا، نیاز و ویژگی مخاطبان، مواد و رسانه آموزشی، مراحل وگام های اجرا، معیار موفقیت اجرا، گزارش روایی از اجرای خرده فعالیت(توصیف، استباط)، بازخورد دانش آموز، خودارزیابی کلی(بازنگری، قضاوت)،مستندات لازم. بعد از اجرای خرده فعالیت ها نیز به کدگذاری توصیف مسئله می پردازیم. در پایان گزارش کارورزی2، با شناخت مسائل و مشکلات مختلف دانش آموزان، تجربیات جدید و بدیعی کسب کردم که در عرصه معلمی بسیار کمک کننده و موثر است.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

گزارش کارورزی 2 دانشگاه فرهنگیان | آشنایی دانشجو معلم با فعالیت های یادگیری و اجرا کردن آن در کلاس درس
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 118

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 16130
بروزرسانی شده در 1401/10/25