کاربرگ های تقویت املا و حافظه دیداری فارسی چهارم | درس 5 و 6
در طراحی سوالات این کاربرگ تلاش کرده ایم با تقویت حافظه دیداری به تقویت املای دانش آموزان بپردازیم. مربیان مراکز اختلالات یادگیری و معلمان مدارس و آموزشگاه ها و اولیای عزیز از این کاربرگ می توانند برای تقویت املای دانش آموزان بهره ببرند. اگر بیشتر غلط های املایی دانش آموزی مربوط به حافظه دیداری باشد یعنی حروف هم صدا ولی مختلف را به جای هم بنویسد، مثل نوشتن ص یا ث یا س به جای هم؛ این کاربرگ می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.