گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
تاریخ (2) 1401/06/21

مقاله بررسی راهکارهای علاقمند نمودن دانش آموزان دوره متوسطه دوم به درس تاریخ

دوره دوم متوسطه- نظری یازدهم ادبیات و علوم انسانی تاریخ (2) تیر 1401

مقاله پذیرفته شده د ر اولین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین در علوم انسانی علوم تربیتی حقوق و مطالعات اجتماعی
چکیده
تاریخ در مقطع متوسطه دوم، برای رشته علوم انسانی، جزو دروس مهم است و هر سال یک کتاب تاریخ دارد اما برای شاخه های دیگر در کل سه سال فقط یک کتاب تاریخ تدریس می شود که روی هم دو واحد است و آن تاریخ معاصر را می خوانند.درس تاریخ در مدرسه، حجم و فضای کمی دارد در حالیکه تاریخ درس سرنوشت سازی است و قدرت تحلیل را در دانش آموزان بالا می برد، و از آن مهمتر بتوانیم به بچه ها این فهم را بدهیم که هر آنچه در زندگی با آن برخورد می کنند، یک گذشته ای دارد و آن گذشته یعنی تاریخ.
پژوهنده نيز طي سالها تجربه بخوبي درك نموده كه دانش آموزان این دوره بطور كلي علاقه اي به درس تاريخ و كلاس تاريخ ندارند ، پس با شروع اين كار پژوهشي سعي مي كند راههايي جهت ايجاد علاقه و شوق در دانش آموزان ايجاد كند ، تا اين مشكل بزرگ را در كلاس درس مرتفع سازد.


واژگان كليدي: تاریخ ، متوسطه دوم ، دبیر ، علاقه ، مدرسه


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

مقاله بررسی راهکارهای علاقمند نمودن دانش آموزان دوره متوسطه دوم به درس تاریخ
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 19

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 509
ثبت شده در 1401/06/21