طرح درس روزانه فارسی اول دبستان | درس 20: رضا ”ضـ ض“                             
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس روزانه فارسی اول دبستان | درس 20: رضا ”ضـ ض“
اهداف کلی: 
آشنایی با صدای  " ضـ ض  "
آشنایی با نشانههای " ضـ ض  "
خواندن کلماتی که نشانه " ضـ ض  " دارند. 
اهداف جزئی: 
آشنایی با کلماتی که نشانههای " ضـ ض  " دارند.
آشنایی با شکل طریقه نوشتن  " ضـ ض  "
آشنایی با تلفظ و صدای نشانه " ضـ ض  "
آشنایی با تب و بیماری فرد در هنگامی که نمیتواند کارهای خود را انجام دهد و پرستاری از بیمار
اهداف رفتاری انتظار میرود در پایان درس دانش آموز بتواند:
1-بتواند صدای  " ضـ ض  "  را در کلمات تشخیص دهد. 
2-صدای " ضـ ض  " را درست بنویسد. 
3-کلمات جدید را بخش و صداکشی نماید. 
4-کلماتی را که یکی از نشانههای  " ضـ ض  "غیر آخر و آخر را مشخص کند
5-تقویت حس بینایی و شنوایی در خصوص شناخت صدای " ضـ ض  "
6-تقویت مهارتهای سخنرانی و قصه گویی راجع به چگونگی کمک به بیمار در پرستاری وی
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         علی رجبی
                                            علی رجبی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    