طرح درس روزانه فارسی اول دبستان | درس 18:  مثلِ خورشید نشانهی ثـ ث                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس روزانه فارسی اول دبستان | درس 18:  مثلِ خورشید ”ثـ ث“
اهداف کلی: 
آشنایی با صدای " ثـ ث "
آشنایی با نشانههای "  ثـ ث "
خواندن کلماتی که نشانه " ثـ ث " دارند 
اهداف جزئی: 
آشنایی با کلماتی که نشانههای " ثـ ث "
آشنایی با شکل طریقه نوشتن  "  ثـ ث "
آشنایی با تلفظ و صدای نشانه " ثـ ث  "
اشنایی با لثه و بیماریهای آن ثانیه و زمان و باعث و مثل چیزی بودن 
اهداف رفتاری:     انتظار میرود در پایان درس دانش آموز بتواند:
1-بتواند صدای  " ثـ ث  "  را در کلمات تشخیص دهد. 
2-صدای " ثـ ث " را درست بنویسد. 
3-کلمات جدید را بخش و صداکشی نماید. 
4-کلماتی را که یکی از نشانههای  " ثـ ث  "غیر آخر و آخر را مشخص کند.
5-تقویت حس بینایی و شنوایی در خصوص شناخت صدای " ثـ ث "
6-تقویت مهارتهای سخنرانی و قصه گویی راجع بیماری دندان که هما دندانش درد گرفت و لثهاش متورم شد.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         علی رجبی
                                            علی رجبی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                    