طرح درس روزانه فارسی اول دبستان | درس 13: نشانهی جـ ج                             
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس روزانه فارسی اول دبستان | درس 13: جـ ج 
اهداف کلی 
آشنایی با صدای  " جـ ج "
آشنایی با نشانههای "  جـ ج "
خواندن کلماتی که نشانه " جـ ج " دارند 
اهداف جزئی 
آشنایی با کلماتی که نشانههای " جـ ج "
آشنایی با شکل طریقه نوشتن  " جـ ج "
آشنایی با تلفظ و و صدای نشانه " جـ ج "
اشنایی با فرهنگ نگهداری جوجه و شالی کاری 
اهداف رفتاری       انتظار میرود در پایان درس دانش آموز بتواند:
1-بتواند صدای  " جـ ج "  را در کلمات تشخیص دهد. 
2-صدای " جـ ج " را درست بنویسد. 
3-کلمات جدید را بخش و صداکشی نماید. 
4-کلمات با یکی از نشانههای  " جـ ج "غیر اول را مشخص کند.
5-تقویت حس بینایی و شنوایی در خصوص شناخت صدای " جـ ج "
6-تقویت مهارتهای سخنرانی و قصه گویی راجع به کاشت شالی و افتادن در آبهای زمینها و خیس شدن لباسهایمان
                                 
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         علی رجبی
                                            علی رجبی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        