طرح درس روزانه فارسی اول دبستان | درس 9: کـ ک                             
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس روزانه فارسی اول دبستان راشد | درس 9: کـ ک 
اهداف کلی 
آشنایی با صدای  “کـ ک “
آشنایی با نشانههای “کـ ک “
خواندن کلماتی که نشانه “کـ ک “ دارند 
اهداف جزئی 
آشنایی با کلماتی که نشانههای “ کـ ک “
آشنایی با شکل طریقه نوشتن  “کـ ک “
آشنایی با تلفظ و صدای نشانه “کـ ک “
اشنایی بالک لک و انواع آنان و محل زندگی آنان 
اهداف رفتاری انتظار می رود در پایان درس دانش آموز بتواند:
1-بتواند صدای  “کـ ک “  را در کلمات تشخیص دهد. 
2-صدای “کـ ک “ را درست بنویسد. 
3-کلمات جدید را بخش و صداکشی نماید. 
4-کلماتی را که یکی از نشانههای  “کـ ک “غیر آخر و آخر را مشخص کند.
5-تقویت حس بینایی و شنوایی در خصوص شناخت صدای “کـ ک “
6-تقویت مهارتهای سخنرانی و قصه گویی راجع کوچ پرستوها و زندگی لک لکها
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         علی رجبی
                                            علی رجبی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                    