طرح درس روزانه فارسی اول دبستان | درس 8: اُ ـُ                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس روزانه فارسی اول دبستان | درس 8: اُ ـُ
اهداف کلی 
آشنایی با صدای  " اُ  ــُ "
آشنایی با نشانههای "  اُ  ــُ "
خواندن کلماتی که نشانه " اُ  ــُ " دارند 
اهداف جزئی 
آشنایی با کلماتی که نشانههای " اُ  ــُ "
آشنایی با شکل طریقه نوشتن  " اُ  ــُ "
آشنایی با تلفظ و صدای نشانه " اُ  ــُ "
آشنایی با زندگی اُردک و بازی وی در آب 
اهداف رفتاری   انتظار میرود در پایان درس دانش آموز بتواند:
1-بتواند صدای  " اُ  ــُ "  را در کلمات تشخیص دهد. 
2-صدای "  اُ  ــُ " را درست بنویسد. 
3-کلمات جدید را بخش و صداکشی نماید. 
4-کلمات با یکی از نشانههای  " اُ  ــُ " اول و غیر اول را مشخص کند.
5-تقویت حس بینایی و شنوایی در خصوص شناخت صدای "  اُ  ــُ "
6-تقویت مهارتهای سخنرانی و قصه گویی راجع یک روز خوب در جنگل و دین اُردکها و زندگی زیبای آنان
                                 
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         علی رجبی
                                            علی رجبی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                        