طرح درس روزانه فارسی اول دبستان | درس 5: نـ ن                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس روزانه فارسی اول دبستان راشد | درس 5: نـ ن
اهداف کلی 
آشنایی با صدای  “نـ ن “
آشنایی با نشانههای “نـ ن “
خواندن کلماتی که نشانه “نـ ن “ دارند 
اهداف جزئی 
آشنایی با کلماتی که نشانههای “نـ ن “
آشنایی با شکل طریقه نوشتن  “نـ ن “
آشنایی با تلفظ و صدای نشانه “نـ ن “
اشنایی با طرز تهیه نان و مراحل تهیه نان از مزرعه تا منزل و سفره
اهداف رفتاری انتظار میرود در پایان درس دانش آموز بتواند:
1-بتواند صدای  “نـ ن “  را در کلمات تشخیص دهد. 
2-صدای “نـ ن “ را درست بنویسد. 
3-کلمات جدید را بخش و صداکشی نماید. 
4-کلماتی را که یکی از نشانههای  “نـ ن “غیر اول را مشخص کند.
5-تقویت حس بینایی و شنوایی در خصوص شناخت صدای “نـ ن “
6-تقویت مهارتهای سخنرانی و قصه گویی راجع تولید گندم و داستان بلدرچین ودرو کردن گندمها 
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         علی رجبی
                                            علی رجبی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        