گزارش کارورزی 4 دانشگاه فرهنگیان رشته علوم تربیتی با رویکرد درسپژوهی
گزارش کارورزی4 با رویکرد درسپژوهی
رشته تحصیلی: علوم تربیتی
شامل:
چکیده
مقدمه
اهداف و اهمیت کارورزی4
فرم ب: گزارش جلسات بحث و گفتگو با استاد/گروههای کوچک/بحثهای علمی/سمینارها:
فصل اول: فرایند درسپژوهی و توسعه حرفهای
درسپژوهی1: فارسی چهارم دبستان / رهایی از قفس:
تعیین هدف: طراحی واحدیادگیری: نقشه مفهوم ذهنی استخراج ایده کلیدی: شایستگیهای موردانتظار: طراحی ملاکهای شایستگی و سطوح هریک از آنها: تعیین تکلیف عملکردی: طرح پرسشهای اساسی: طراحی فعالیتهای یادگیری (فرم ج): اجرای واحد یادگیری تولید موادآموزشی موردنیاز برای اجرای واحدیادگیری: هدایت فرایند یادگیری: ارزیابی از شایستگیهای کسبشده توسط دانشآموزان براساس ملاکها: تامل و بازنگری: تحلیل و تفسیر یافتهها:
درسپژوهی2: علوم سوم دبستان / مهرهداران:
تعیین هدف طراحی واحد یادگیری: طراحی نقشه مفهوم ذهنی: استخراج ایده کلیدی: شایستگیهای مورد انتظار: طراحی ملاکهای شایستگی و سطوح هریک از آنها: تعیین تکلیف عملکردی: طرح پرسشهای اساسی: طراحی فعالیتهای یادگیری (فرم ج): اجرای واحدیادگیری: تولید مواد آموزشی: هدایت فرآیند تدریس: ارزیابی از شایستگیهای کسب شده توسط دانشآموزان براساس ملاکها: تامل و بازنگری: طراحی مجدد: اجرای مجدد: ارزیابی مجدد:
درسپژوهی3: مطالعاتاجتماعی پنجم دبستان / بازسازی ویرانهها:
تعیین هدف: طراحی واحد یادگیری طراحی نقشه مفهوم ذهنی: استخراج ایده کلیدی: شایستگیهای موردانتظار: انتظارات یادگیری: ملاکها و سطوح عملکردی: تعیین تکلیف عملکردی: پرسشهای اساسی: طراحی فعالیتهای یادگیری (فرم ج): اجرای واحد یادگیری: تولید موادآموزشی موردنیاز برای اجرای واحدیادگیری: هدایت فرایند یادگیری: ارزیابی از شایستگیهای کسبشده توسط دانشآموزان براساس ملاکها: طراحی مجدد
درسپژوهی4: فارسی ششم دبستان / راز زندگی:
تعیین هدف: طراحی واحدیادگیری: استخراج ایده کلیدی: شایستگیهای موردانتظار: طراحی ملاکهای شایستگی و سطوح هریک از آنها: تعیین تکلیف عملکردی: طرح پرسشهای اساسی: طراحی فعالیتهای یادگیری (فرم ج): اجرای واحد یادگیری تولید موادآموزشی موردنیاز برای اجرای واحدیادگیری: هدایت فرایند یادگیری: ارزیابی از شایستگیهای کسبشده توسط دانشآموزان براساس ملاکها: تامل و بازنگری: تحلیل و تفسیر یافتهها:
درسپژوهی5: مطالعات چهارم دبستان / از محیطزیست مراقبت کنیم:
تعیین هدف: طراحی واحد یادگیری طراحی نقشه مفهوم ذهنی استخراج ایده کلیدی: شایستگیهای موردانتظار: طراحی ملاکهای شایستگی و سطوح هریک: تعیین تکلیف عملکردی: پرسشهای اساسی: طراحی فعالیتهای یادگیری (فرم ج): اجرای واحد یادگیری: تولید موادآموزشی موردنیاز برای اجرای واحدیادگیری: هدایت فرایند یادگیری: ارزیابی از شایستگیهای کسبشده توسط دانشآموزان براساس ملاکها: تامل و بازنگری: تحلیل و تفسیر یافتهها:
فصل دوم: روایت من از کارورزی4
روایت فرایند درسپژوهی و توسعه حرفهای
طراحی نقشه مفهومی ذهنی شکل گیری من حرفه ای
فصل سوم: گزارشات کارورزی
فرم الف: نگارش گزارش روزانه کارورز
نتیجهگیری:
منابع و ماخذ
...
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.