طرح درس روزانه زیست شناسی (2) یازدهم | فصل 5: ایمنی                            
                            
                            
                            
                                                                        آشنایی با مكانيسم هاي دفاع بدن
دانش آموزان در پايان اين درس بايد بتوانند :
1)مفهوم دفاع غير اختصاصي و اختصاصي را شرح دهند .
2) انواع دفاع اختصاصي و غير اختصاصي بدن را تفكيك كنند.
3) انواع راههاي دفاعي بدن در برابر ميكروبها را گروه بندي كنند .
4) نقش گلبول سفيد را در دفاع اختصاصي و غير اختصاصي با هم مقايسه كنند .
5) نقش پروتئين هاي مكمل و اينتر فرون را باهم مقايسه كنند .
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         هانیه فلاح
                                            هانیه فلاح                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    