سناریوی تدریس الگوی ایفای نقش، مطالعات اجتماعی پنجم دبستان | درس 3: همدلی با دیگران                            
                            
                            
                            
                                
                                
            دبستان
                پنجم
                    مطالعات اجتماعی
    
    آبان
    1400
                                
                                
                                
                            
                            
                                                                        سناریوی تدریس بر اساس الگوی ایفای نقش 
شرح گام اول تا نهم
مناسب برای تدریس در کلاس و تکالیف دانشگاهی
فایل ورد قابل ویرایش                                 
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                            
                                پیش نمایش صفحه اول فایل
                            
                                                            
                                تعداد صفحات فایل : 2
                            
                                                    باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         ولید عبداله پور
                                            ولید عبداله پور                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    