بررسی روابط افقی و عمودی بهداشت علوم پایه چهارم
ارتباط عمودی محتوا: دستيابي به اهداف معمولا زمان زيادي را مي طلبد . بنابراين فرصت هاي يادگيري مي بايست به طور متوالي به گونه اي تهيه شوند كه مطالب يادگرفته شده در طي سالهاي مختلف يكديگر را پشتيباني و تقويت كنند . از سوي ديگر توزيع و تقسيم بندي فعاليت هاي يادگيري در پايه هاي مختلف به گونه اي باشد كه موجب سنگيني مطالب در يك پايه نشود .
ارتباط افقی محتوا: محتواي كتاب درسي بايد با محتواي ساير كتابهاي درسي هم پايه هماهنگ باشد و مورد پشتيباني قرار گيرد . در اين حالت ممكن است بعضي از مفاهيم ، مهارتها و ارزش ها در كتاب هاي درسي يك پايه تحصيلي از ابعاد و جنبه هاي مختلف مورد بررسي قرار گيرد . از آنجايي كه همه دروس به طور همزمان به دانش آموزان داده مي شود بايد بين آنها ارتباط و هماهنگي لازم وجود داشته باشد اين ارتباط موجب مي شود جنبه هاي گوناگون يادگيري همديگر را تقويت كنند و در مخاطبين ((انديشه نظام دار)) بوجود آورند . براي برقراري ارتباط افقي مواد درسي مي توان از شيوه هاي گوناگون استفاده كرد.
...
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.