{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

انگلیسی 1400/10/18

جزوه آموزشی زبان انگلیسی هفتم | درس 1 تا 3

دوره اول متوسطه هفتم انگلیسی مهر 1400

در قسمت اول جزوه آموزشی، حروف و اعداد و رنگ ها و کلمات جدید با تلفظ فارسی نوشته شده است. برای راحتی شما نوآموزان، تلفظ ها حرکت گذاری هم شده است. بعد از حروف، صداهای حروف رو همراه با مثال نوشتم. برای راحتی شما کلمات جدید این درس نیز همراه با تلفظ نوشته شده است. ( کلماتِ صفحه 5 و 48 و 49 و 50 ) . همه آن چیزی که برای درس Welcome باید بدانید در این جزوه قرار داده شده است. با این جزوه یکبار برای همیشه حروف و صداها رو یاد بگیرید تا در درسهای بعد به مشکل برنخورید.

در قسمت دوم این جزوه آموزشی، سلام و احوالپرسی و طرز هجی کردن کلمات و ...... یاد میگیرید. کلمات جدید با تلفظ فارسی نوشته شده است. برای راحتی شما نوآموزان، تلفظ ها حرکت گذاری هم شده است.( تلفظِ کلماتِ صفحه 51 و 52 نیز در این جزوه نوشته شده است.) . همه آن چیزی که برای درس 1 باید بدانید در این جزوه قرار داده شده است.

در قسمت سوم جزوه آموزشی، معرفی کردن دیگران و خوشامدگویی و ...... را یاد میگیرید. کلمات جدید با تلفظ فارسی نوشته شده است. برای راحتی شما نوآموزان، تلفظ ها حرکت گذاری هم شده است.( تلفظِ کلماتِ صفحه 51 و 52 نیز در این جزوه نوشته شده است.) . همه آن چیزی که برای درس2 باید بدانید در این جزوه قرار داده شده است. دبیران گرامی نیز می توانند این جزوه ی آماده رو در اختیار دانش آموزان خود قرار دهند.

در قسمت چهارم جزوه آموزشی، ما قراره یاد بگیریم که چطوری سن و تاریخ تولّدِ دوست یا همکلاسی خود یا هر شخص دیگری را بپرسیم. کلمات جدید با تلفظ فارسی نوشته شده است. برای راحتی شما نوآموزان، تلفظ ها حرکت گذاری هم شده است.( تلفظِ کلماتِ صفحه 53 تا 57 نیز در این جزوه نوشته شده است.) . همه آن چیزی که برای درس3 باید بدانید در این جزوه قرار داده شده است. دبیران گرامی نیز می توانند این جزوه ی آماده رو در اختیار دانش آموزان خود قرار دهند.

برای دانلود ثبت نام کنید ( وارد شوید ) و کیف پول خود را شارژ کنید.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

جزوه آموزشی زبان انگلیسی هفتم | درس 1 تا 3
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 9

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : جزوه و درسنامه
بازدید : 9120
بروزرسانی شده در 1400/10/18