طرح درس روزانه هدیههای آسمانی پنجم  | درس 12: خورشید پشت ابر                            
                            
                            
                            
                                                                        هدف کلی: آشنایی با امام زمان (عج)
اهداف جزئی و رفتاری:
حیطه شناختی:
1 . دانش آموزان بتوانند توضیحاتی راجع به امام زمان (نام پدر، مادر، زمان و محل تولد و ...) بدهند.
2 . دانش آموزان سخنان پیامبر راجع به امام زمان را بیان کنند.
3 . دانش آموزان القاب امام زمان را بیان کنند.
4 . یادگیرندگان تفاوت و شباهتهای امام زمان و خورشید پشت ابر را بیان کنند.
5 . فراگیران رفتار و کردار امام زمان را الگو و اسوه خود قرار دهند.
6 . توانایی تفكر در پیام حدیث و درك ارتباط آنها با موضوع درس.
حیطه عاطفی:
1 . دانش آموزان نسبت به مطالعهی زندگی امام زمان علاقه و اشتیاق نشان دهند.
2 . فراگیران نسبت به حضور در جشن نیمه شعبان علاقه نشان دهند.
حیطه مهارتی:
1 . در مراسم نیمه شعبان شرکت کند.
2 . در فراهم کردن تدارکات جشن نیمه شعبان به اندازه وسع خود تلاش کند.
...                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         نگین خاقانی بروجنی
                                            نگین خاقانی بروجنی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        