{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

ارتباط مؤثر 1400/07/4

طرح درس روزانه ارتباط مؤثر دهم هنرستان | پودمان 1: شناسایی ارتباط و عناصر آن و کسب مهارتهای مربوط به ارتباط

دوره دوم متوسطه- فنی دهم حسابداری (خدمات) ارتباط مؤثر مهر 1400

هدف های رفتاری
الف-دانشی :
1- ارتباط را تعریف کند
2-عناصر ارتباط رانام ببرد
3- عوامل مورد نیاز ارتباط را نام ببرد.
4-بازخورد را تعریف کند.
5- عوامل ایجاد کننده اختلال را تعریف کند.
ب-مهارتی:
1- درموارد ارائه شده فرستنده پیام را تشخیص دهد.
الف- حسابدار وارد اتاق مدیر می شود وبه اوسلام میکند.
ب- هنرآموز به هنرجویان درس می دهد.
2- در موارد زیر رمز پیام را مشخص کند.
الف- مدیر به هنر آموزان خدا قوت می گوید.
3-در موارد زیر مسیر ارتباطی پیام را مشخص کند
الف- بیمار دربیمارستان تابلومربوط به رعایت سکوت را می بیند.
4- درموارد زیر گیرنده پیام را مشخص کنید
الف- .هنرآموز به هنر جومی گوید تانیم ساعت قبل ازآزمون لطفا مطالعه نکنید.
5- عناصر ارتباطی موقعیت های داده شده را مشخص کند.
6- درمثالهای ارائه شده بازخور را مشخص کند.
ج-نگرشی:
1-نسبت به دیگر راههای برقراری ارتباط علاقه نشان دهد.
2-نسبت به راههای دیگررمز گذاری ورمزگشایی پیام علاقه نشان وهد.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طرح درس روزانه ارتباط مؤثر دهم هنرستان | پودمان 1: شناسایی ارتباط و عناصر آن و کسب مهارتهای مربوط به ارتباط
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 3

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 4893
بروزرسانی شده در 1400/07/4