نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس ریاضی دوم | فصل 7: کسر و احتمال | مبحث نمایش کسرها                            
                            
                            
                            
                                                                        اهداف و پیامدهای آموزشی:
✅ درک مفهوم کسر و بیان آن به صورت کلامی
✅ بیان مفهوم قسمت با توجه به شکل و نوشتن عبارت کسری به صورت فارسی
✅ قسمت های مساوی در روی شکل را به نمایش بگذارد.
✅ با کاغذ و تا کردن و مهارت تقسیم کردن، کسرهای مساوی را نمایش دهد.
✅ به مهارت تقسیم کردن به قسمت های مساوی برسد.
✅ بتواند برای شکل، عبارت کسری بدون نماد کسری آن بنویسد.
✅ حدس بزند، تقریب بزند و شکل را به قسمت های تقریباً مساوی تقسیم کند.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                    