نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس ریاضی دوم | فصل 5: اندازهگیری | مبحث واحد میلیمتر                            
                            
                            
                            
                                                                        برخی از اهداف و پیامدهای این درس:
✅ تقسیم سانتی متر به میلی متر به عنوان واحد کوچک تر
✅ تبدیل میلی متر به سانتی متر و سانتی متر به میلی متر 
✅ اندازه گیری دقیق تر و استفاده از واحد میلی متر
✅ دانش آموزان بتوانند یک واحد را تقسیم به قسمت های کوچک تر کنند.
✅ دانش آموزان بتوانند یک سانتی متر را به 10 قسمت مساوی تقسیم کنند.
✅ دانش آموزان بتوانند با خط کش اندازه گیری نمایند.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    