نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس ریاضی دوم | فصل 5: اندازهگیری | مبحث اندازه گیری دقیقتر                            
                            
                            
                            
                                                                        اهداف و پیامدهای درس:
✅ مقایسه واحدهای اندازه گیری
✅ نیاز به واحد اندازه گیری دقیق و آماده سازی برای معرفی سانتی متر
✅ مهارت تقریب زدن در اندازه گیری
✅ اندازه گیری دقیق تر و احساس نیاز به واحد یکسان و استاندارد
✅ انتظار می رود دانش آموزان با اندازه گیری اشیا مختلف و با تا زدن نوار کاغذی و مدرج ساختن نوار کاغذی و اندازه گیری با این نوار به آمادگی برای درک واحد استاندارد برسند.
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    