سناریو تدریس فارسی اول | درس 5: نشانه نـ ن                            
                            
                            
                            
                                                                        سناریوی تدریس نشانه ن فارسی اول دبستان
شامل:
1.مشخصات کلی
2.مفاهیم کلیدی
3.الگوی تدریس
4.رویکرد آموزشی
5.روش های تدریس
6.مدل چینش کلاس
7.وسایل دیداری و شنیداری
8.تعاملات
9.افراد درگیر
10.مهارت های زندگی
11.طرح ریزی فعالیت های آموزشی (توصیف وضعیت موجود-نظر معلم-نظر اولیا-ارزیابی ها-فعالیت ها)
12.اهداف (کلی-جزئی-رفتاری)
13.فعالیت ورودی
14.ارزشیابی تشخیصی
15.ایجاد انگیزه و آماده سازی
16.ارائه درس جدید
17.جمع بندی
18.ارزشیابی پایانی
19.فعالیت پایانی و تعیین تکلیف
20.درس پژوهی و بررسی سناریوی تدریس                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         نگین خاقانی بروجنی
                                            نگین خاقانی بروجنی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    